Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Väntan

Av Paulina - 3 augusti 2012 18:30

Fick en, större yrsel attack igår i Fagersta.

Har inte haft en sån på flera månader, alltid lika kul.

Men min kära lilla syster blev rejält orolig, så hon hämtade mig vid busstationen när jag kom till Norberg.

Och det slutade med att vi beställde pizza, och sedan lekte i hennes lägenhet i några timmar.

Haha, märkre igår hur pratsjuk man blir när man bor ensam^^ Vi pratade om det mesta mellan himel och jord iallafall, me mest Naruto, (pedo-) barndoms minnen, I och Tort.

När vi pratade om I, sa J "jag väntar fortfarande på att hon ska komma tilbax", det kändes lite morbit roligt, med tanke på att jag kom på här för nån kväll sedan att jag fortfarande väntar på att gryn ska komma tillbax.

Det här med döden är lite weird,tror aldrig jag kommer riktigt förstå, hur nån man älskar kan vara här en sekund och sen bara vara borta.

Kroppen kan vara kvar, men allt som gjorde den personen är borta, för evigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 30 mars 2013 12:33

Alltså, jag vet inte vad det är för fel på mig. Den senaste veckan har jag varit så grymt, hatisk mot folk jag känner. Men jag blir helt crazy när jag ser "ute med finaste. finaste tjejerna och jag äter." WHO THE FUCK CARES? Dom som söker bekrä...

Av Paulina - 21 mars 2013 11:39

Shanti har varit borta sedan i Tisdags morse, alltså mer än 48 timmar nu. Om han va människa skulle polisen börja leta efter honom nu. Humans suck. Har gått igenom stora delar av grannskapet och ropat efter honom, till och med nere i byn, nothing...

Av Paulina - 13 mars 2013 22:41

Så, det va vist ett tag sedan jag skrev här, insåg nyss att jag bara verkar skriva när jag mår dåligt. Känner faktiskt sällan ett behov att skriva när jag mår bra nu för tiden, hmm. Eller bra är väl överdrift, "stabilt" iallafall. Dom senaste 2 v...

Av Paulina - 3 januari 2013 18:06

Tog upp med mor det där om "cry and freak out in the bathroom" grejen, och tydligen kommer hon igår det. Huh, jag som trodde jag va så diskret! Haha. Har haft jobbig ångest i en veckas tid nu, känns som att jag nådde toppen inatt, såå förihoppnings...

Av Paulina - 29 december 2012 13:39

Av nån anledning kände jag för att svansa förbi min blogg idag, och så ser jag "För ett år sedan", nedaför står det "Tell me this night is over" Och "no light, no light". Två inlägg som jag skrev för precis ett år sedan, och båda handlade om Tortis...

Presentation


För den som är intresserad, så kommer den här bloggen mestadels handla om mitt fysiska mående och mina försök att vinna över min mörka passagerare Ångest. Wish me good luck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards