Direktlänk till inlägg 9 september 2012

985

Av Paulina - 9 september 2012 18:20

Är lite lätt rastlös, så varför inte uppdatera här lite!

Wow, nu kom jag inte på nånting att skriva bara för det.

Okej, jag läste inlägg från förra året här för nån dag sedan och insåg faktiskt hur lång jag har kommit sedan dess. Då, hade jag precis lärt mig att handla själv, och jag hade sån där trevlig avdomnings ångest hela tiden.

Nu har jag bara sån ångest när jag gör nått jobbigt, och handla själv kan jag utan problem! XD

Jag trodde faktiskt min ångest skulle bli värre efter Gryn.

Speaking of, gick runt "korv sven" för första gången på 2 år(har inte gått där sedan ångesten började), och jag gick ju alltid där med Gryn, många minnen där.

Det gick bra i början, men sen när vi kom upp på stigen vid skogen så bröt jag faktiskt ihop och bölade som en liten flicka. Massa minnen bara strömmade igenom mig, men ett speciellt.

Måste ha varit 3-4 år sedan(shit va tiden går fort!), vinter, typ 2 meter snö, men jag skulle promt gå på våran valiga promenad! När vi gick där vid stigen hade till och med jag svårt att gå, jobbigt att gå med så höga steg, så kollar jag bakom mig och ser Gryn hoppa i mina spår, som hon alltid gjorde.

Stackars liten, hon fick genomlida mycket pga min dumhet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 30 mars 2013 12:33

Alltså, jag vet inte vad det är för fel på mig. Den senaste veckan har jag varit så grymt, hatisk mot folk jag känner. Men jag blir helt crazy när jag ser "ute med finaste. finaste tjejerna och jag äter." WHO THE FUCK CARES? Dom som söker bekrä...

Av Paulina - 21 mars 2013 11:39

Shanti har varit borta sedan i Tisdags morse, alltså mer än 48 timmar nu. Om han va människa skulle polisen börja leta efter honom nu. Humans suck. Har gått igenom stora delar av grannskapet och ropat efter honom, till och med nere i byn, nothing...

Av Paulina - 13 mars 2013 22:41

Så, det va vist ett tag sedan jag skrev här, insåg nyss att jag bara verkar skriva när jag mår dåligt. Känner faktiskt sällan ett behov att skriva när jag mår bra nu för tiden, hmm. Eller bra är väl överdrift, "stabilt" iallafall. Dom senaste 2 v...

Av Paulina - 3 januari 2013 18:06

Tog upp med mor det där om "cry and freak out in the bathroom" grejen, och tydligen kommer hon igår det. Huh, jag som trodde jag va så diskret! Haha. Har haft jobbig ångest i en veckas tid nu, känns som att jag nådde toppen inatt, såå förihoppnings...

Av Paulina - 29 december 2012 13:39

Av nån anledning kände jag för att svansa förbi min blogg idag, och så ser jag "För ett år sedan", nedaför står det "Tell me this night is over" Och "no light, no light". Två inlägg som jag skrev för precis ett år sedan, och båda handlade om Tortis...

Presentation


För den som är intresserad, så kommer den här bloggen mestadels handla om mitt fysiska mående och mina försök att vinna över min mörka passagerare Ångest. Wish me good luck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards