Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Paulina - 30 mars 2013 12:33

Alltså, jag vet inte vad det är för fel på mig.

Den senaste veckan har jag varit så grymt, hatisk mot folk jag känner.

Men jag blir helt crazy när jag ser "ute med finaste. finaste tjejerna och jag äter." WHO THE FUCK CARES?

Dom som söker bekräftelse så jävla uppenbart. Jag förstår inte varför, men jag blir skit förbannad. Varför tar jag det så personligt att folk söker bekräftelese genom meningslösa uppdateringar och bilder? Det är ju inte ett nytt beteende direkt. Men nu ser jag på det annorlunda, why? Jag  vet ju att det är nått som pågår i mig, det är ju inte deras fel att jag blir upprörd.

Jag vet inte, kanske bara är laddningar som behöver få komma upp på ytan. Önskar det kunde gå över dock, tar på krafterna att vara så arg hela tiden, min ångest blir bara värre.

Jag ser bara fel överallt.

Jag vill att detta ska gå över nu, så jag kan få lite vårkänsla, för första gången på 2 år.

Känns dumt att prata om vår när Shanti fortfarande är borta, men är i rätt så stark förnekelse när det kommer till honom. Klarar inte av mer badness nu.

Men jag hade en uppenbarelse här i veckan när jag hade ett mental breakdown.


"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"

Presentation


För den som är intresserad, så kommer den här bloggen mestadels handla om mitt fysiska mående och mina försök att vinna över min mörka passagerare Ångest. Wish me good luck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards